آرزوهای شیشه ای

قبلا وبلاگی با عنوان قور قوری جون و بافتنی فعالیت میکردم به آدرس leisurearts.blogfa.com

آرزوهای شیشه ای

قبلا وبلاگی با عنوان قور قوری جون و بافتنی فعالیت میکردم به آدرس leisurearts.blogfa.com

طرز تهیه تخم آفتاب گردون بو داده


My love for you is a journey, starting at forever and ending at never


عشق من برای تو یک سفر است شرو ع شده برای همیشه و هرگز پایان نمی یابد




 

 

دوست جووونام چند روز پیش یکی از شاگردام واسم تخم آفتابگردون محلی آورده بود بعد از دو هفته من من کردن آخرش امروز به پیشنهاد شوهریم دست به کار شدم  اولش به مامانم زنگیدم که خونه نبود عوضش یه آبجی شکموی خوشگل کوچولوی خوردنی دارم که عشقش فقط خوردنه همون شکمو کوچولو هم یادم داد که تصمیم گرفتم تو وبم بذارم شاید باشن کسایی مث من که بلد نیستن  درستش کنن و ازش استفاده کنن کار سختی نیست به این ترتیب که:


1- ماهیتابه را روی شعله گذاشته

2- تخم آفتابگردان را درون ماهیتابه ریخته

3- با آب پاش مقدار بسیار کمی آب پاشیده

4- کمتر از یک قاشق غذا خوری نمک زده

5- روی حرارت زیاد مدام با قاشق هم می زنیم تا خشک بشه


به همین راحتی

فقط دوست جوووونام دقت کنین که

1- نمکش رو کم بزنین که حین خوردن زبونتون رو خدایی نکرده نزنه

2- آبی که روش می پاشین خیلی کم باشه نه زیاد






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد