آرزوهای شیشه ای

قبلا وبلاگی با عنوان قور قوری جون و بافتنی فعالیت میکردم به آدرس leisurearts.blogfa.com

آرزوهای شیشه ای

قبلا وبلاگی با عنوان قور قوری جون و بافتنی فعالیت میکردم به آدرس leisurearts.blogfa.com

اطلاعیه ای برای دوستان عزیزم

سلام دوستای عزیز تو وبلاگ بلاگفا

با نهایت تاسف باز دوباره بلاگفا قاطی کرده

متاسفانه قسمت نظرات تو وبلاگتون هنگ گرده و این پیام رو میده که نمیتونم براتون پیام بزارم



نظرات 1 + ارسال نظر

مس جون جون می شه بگی آواتار چی چیه ؟
ایمیلت برام اومد و خیلی خوشحال شدم . حالا هم که مشکل وبت برطرف شده و می شه توی خود وبت برات نظر بذارم .
وب من مشکلی نداشته و نداره و اون زمان وب شما مشکل داشت

جواب ایمیلتو دادم . این آدرس استاد بافتنی مربوط به وب بلاگفای منه و دو سالی هست که یه وب در میهن بلاگ زدم با این آدرس

.http://baftanymamanazam.mihanblog.com/

چند بار هم خودت به این آدرس اومدی و ازم اندازه های نوزادها رو خواستی که تا حالا نتونسته بودم پیدا کنم . حالا هم که جدول سایزها رو گذاشتم تو نمی یایی!!!

حالا آدرس قدیمی رو با این عوض کن تا هر وقت می خواهی بیایی پیشم . راحت باشی و فکر نکنی که هنوز تو بلاگفا موندم بلا تکلیف .

سلام ببخش گلم مشکل از وبم نبود خودم تنظیماتو ناجور زده بودم خیلی ممنون از آدرسی که دادی ببخش گلم من به خاطر شرایطم و فشار کاری که داشتم یه خرده حواس پرت شدم به هر حال یه دنیا ممنون آدرستو هم درست کردم در مورد آواتار هم متوجه منظورت نشدم استفاده هم نکردم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد