آرزوهای شیشه ای

قبلا وبلاگی با عنوان قور قوری جون و بافتنی فعالیت میکردم به آدرس leisurearts.blogfa.com

آرزوهای شیشه ای

قبلا وبلاگی با عنوان قور قوری جون و بافتنی فعالیت میکردم به آدرس leisurearts.blogfa.com

کیک دو رنگ




 
آموزش بزودی
 


نظرات 6 + ارسال نظر
ساقی دل پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 15:42 http://sAGHIIDEL.BLOGFA.COM

سلام
اگه متن بالا رو بخونی من گفتم کارش دست فروشی بود نگفتم گدایی میکرد که دستفروشی میکرد
موفق باشی

سلام خوب فرقی نداره که انسان باید به جای گلایه از خداوند به فرصتهایی که در اختیارش گذاشته تکیه کنه و تلاش کنه سطح زندگیشو ارتقاء بده فکر کن این آقا یا اجدادش نسل به نسل مدت 300 سال به دست فروشی پرداختن آدم همیشه باید تلاش کنه سطح زندگیشو بالا ببره نه اینکه به اونی که هست قانع باشه پدرم همیشه به نقل از امام علی (ع) میگفت به پایین تر از خودت نگاه کن و خدا را شاکر باش و به بالاتر از خودت نگاه کن و تلاشت رو برای زندگی و تغییر به سمت بهترینها بالا ببر

ساقی دل پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 15:34 http://SAGHIIDEL.BLOGFA.COM

سلام
اگه متن بالا رو بخونی من گفتم کارش دست فروشی بود نگفتم گدایی میکرد که دستفروشی میکرد
موفق باشی

دلمشغولی های یک مامان(آفتاب) پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 15:27 http://aftab92.mihanblog.com

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که برگشتی

عسیسسسسسسسسسم خیلی ممنون

ساقی دل دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 22:15 http://Saghiidel.blogfa.com

داشت گلایه میکرد کارش دست فروشی بود میگفت امروز هیچ نفروختم زن و بچه ام منتظرند تا با پول امروز غذا و لباسی برای شب عید انها تهیه کنم مجبور شد کاسه ی قدیمی نسل به نسل گشته ماله 300 سال پیش را بفروشد تا هم غذا و هم لباس تهیه کند و باز هم گلایه میکرد....... اما دوستش چه زیبا فهمید و گفت بی معرفت خداوند روزی امروز تو را 300 سال پیش افرید باز ناشکری میکنی گلایه داری از خدایی که از 300 سال پیش به فکر امروز تو بوده و روزی تو را نسل به نسل مواظبت کرده و به تو رسونده ..

سلام دوست عزیز فکر نمیکنی خودشم به جای گدایی باید برای روزیش تلاش کنه

sara دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 12:13

سلام عزیزم ادرستو از وب قبلیت گرفتم.من از سایت بانو به تو رسیدم این سایتhttp://banoo1392.blogfa.com/tag/%D8%AA%D8%A7%D8%AC-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%B2
بانو مدتیه آپ نکرده و نظراتشو نمیبینه میشه رمز این پست رو شما برای من بفرستید ممنون میشم دلم میخواد این آموزش رو ببینم

سلام عزیز دلم
بعضی وقتا آدم یه مشکلی پیش میاد یا به یه نقطه ای میرسه که از وب خسته میشه یا نمیرسه بیاد منم متاسفانه از شون بی خبرم

خانم مارپل جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 16:41

به به عالی شده نوش جان عزیزم

سلام عزیزم خیلی ممنون از آموزشت بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد